شناخت ابعاد متفاوت صنعت فرانچایز

٨٩ بازدید

شناخت ابعاد متفاوت صنعت فرانچایز

٣٤٢ دنبال کننده

محمدعلی ملایی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل انجمن فرانچایز ایران در مورد ابزار نوینی که در فرانچایز به کار گرفته می شود، می گوید. صنعت فرانچایز یک مدل توسعه کسب وکار است که امروزه از فناوری های نوین متاثر شده و این فناوری ها به کمک این مدل آمده است. فناوری های نوین می تواند هم به بهبود و ارتقای رابطه نشان سپار و نشان پذیر کمک کند و هم می تواند به ارائه خدمات بهتر به مشتری و دریافت نظرات او کمک کند.

پروفایل