ریبرندینگ و لوگوی جدید گروه بهمن
ریبرندینگ و لوگوی جدید گروه بهمن
گروه بهمن در حالی سال جدید را آغاز خواهد کرد که قرار است لوگو و هویت بصری این مجموعه نیز با تغییرات اساسی همراه باشد و بعبارتی این حرکت آغاز ریبرندینگ این گروه خودروسازی است. پروژه ریبرندینگ و معرفی لوگوی جدید گروه بهمن یکی از اتفاقات مهم صنعت خودرو ایران به شمار می رود که با همکاری یک آژانس معتبر دانمارکی به سرانجام رسیده و در نوع خود یک تحول بزرگ در صنعت خودرو سازی است. پروژه ریبرندینگ گروه خودروسازی بهمن از آن جهت حائز اهمیت است که ظرف مدت زمان کمتر از یک سال به سرانجام رسیده و این تغییرات اساسی در صنعت خودروسازی و در این بازه زمانی محدود یک دستاورد قابل توجه به شمار می رود. به نظر می رسد مدیران این گروه خودروسازی با دنبال کردن پروژه ریبرندینگ و لوگوی جدید گروه بهمن خود در تلاش هستند تا افکار عمومی را برای ظهور قدرتمند قطب سوم خودروسازی کشور آماده کرده و در ادامه جام های بزرگ تری را در حوزه توسعه محصول و رقابت پذیری در کلاس جهانی بردارند. گروه خودروسازی بهمن پس از خصوصی سازی همواره به دنبال تغییرات و تحولات اساسی بوده و در بسیاری از حوزه های مربوط به تولید، فروش و خدمات پس از فروش توانسته است تغییرات چشمگیری را ایجاد کند. به طوری که با وجود تحریم های گسترده علیه ایران، این مجموعه دستکم در زمینه تنوع محصولات باکیفیت و دارای قیمت رقابتی پرچمدار تحولات مهم در صنعت خودرو بوده است.
بنیاد کلیوی خیریه خجسته حامی بیماران