نقش خیرخواهی در مذاکرات
٢٠٩
٧,٩٠٠
دنبال کننده
نقش خیرخواهی در مذاکرات
٧,٩٠٠
دنبال کننده
دنبال کردن
نقش خیرخواهی در مذاکرات تحلیل مهندس تالیا زیارکلایی دبیر کل شورای سیاستگذاری آرادبرندینگ مهندس تالیا زیارکلائی معاونت آموزش و دبیر کل شورای سیاستگذاری مجموعه، در پادکستی دیگر نقش خیرخواهی و در نظر گرفتن منافع مشتری در مذاکرات تجاری را عنوان کردند. مهندس زیارکلائی بیان نمودند: خیلی از افراد این سوال را دارند که آیا ما باید در قبال مشتریهای خود خیرخواه باشیم یا نه؟ و چگونه باید با آنها مذاکره کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید. https://aradbranding.com/consider-the-clients-interests-in-business-negotiations/