درگ ب ام و X7 با مرسدس AMG G63 و لندروور دیفندر و جیپ رانگلر روبیکان Hemi
درگ ب ام و X7 با مرسدس AMG G63 و لندروور دیفندر و جیپ رانگلر روبیکان Hemi
یک روز بالاخره خودروهای برقی خیابان را پر می کنند و در سراسر جهان رایج می شوند. ولی خوشبختانه هنوز آن روز نرسیده است! این مطلب هیچ ربطی به خودروهای برقی نداشته و رقابت بین چهار شاسی بلند آفرودی بوده که هر چهارتا از پیشرانه هشت سیلندر تشنه بنزین بهره گرفته اند. ضعیف ترین عضو این چهار شاسی بلند از یک پیشرانه هشت سیلندر 470 اسب بخاری Hemi بهره گرفته، پس بدانید که درگ ریسی جذاب خواهد بود و ویدیو این مطلب را از دست ندهید. مشخصات جیپ رانگلر روبیکان 392 Hemi به گزارش خودرونویس، پیشرانه Hemi به جیپ رانگلر روبیکان 392 متعلق بوده و جالب است بدانید که این خودرو ضعیف ترین شرکت کننده در بین رقباست! البته این جیپ رانگلر روبیکان 392 با دارابودن وزنی معادل 2150 کیلوگرم سبک ترین شاسی بلند در این درگ ریس است. پیشرانه 6.4 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی این خودرو قادر به تولید 470 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور است. مشخصات فنی مرسدس AMG G63 دیگر عضو حاضر در این درگ ریس، مرسدس AMG G63 بوده که سنگین وزنترین شرکت کننده با وزنی معادل 2550 کیلوگرم است. البته این خودرو به لطف پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ 577 اسب بخاری با 850 نیوتن متر گشتاور، قدرتمندترین شاسی بلند حاضر در این درگ ریس است. مشخصات فنی لندروور دیفندر هشت سیلندر V8 در وسط لندروور دیفندر هشت سیلندر قرار داشته که از یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ بهره گرفته که قادر به تولید 518 اسب بخار قدرت 625 نیوتن متر گشتاور است. مشخصات فنی ب ام و X7 M50i دیگر شاسی بلند حاضر در این درگ ریس، ب ام و X7 M50i بوده که از یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ با 523 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. هر دو ب ام و X7 و لندروور دیفندر هشت سیلندر وزنی در حدود 2485 کیلوگرم و قدرت پیشرانه آنها نیز در یک محدوده است.